23 juni 2007

GamesGrid udvikler ikke længere en pokerklient

Jeg har tidligere skrevet om GamesGrid poker, som var et af de få online pokerrum, der lavede en dedikeret macklient. Det lykkedes åbenbart aldrig sitet at skabe en stor nok kundebase, og de har nu (well, egentlig per 6/6) opgivet ævred og solgt deres kunder til et andet pokerrum, Tony G poker, som er en del af iPoker netværket.

Det er hvad der sker, men det er ikke altid til nemt at opdage. Fx reklamerer GamesGrid stadig med poker på deres hjemmeside, selvom det eneste spil de tilbyder er back gammon. Det krævede en mail til deres supportafdeling at få bekræftet, at de ikke har noget at gøre med poker længere, og at de har opgivet at udvikle deres egen klient. Det er næppe overraskende, at TonyG poker kun kan spilles på Windows platformen.

Jeg skriver egentlig blot dette til information, da jeg ikke var i stand til at finde noget konkret svar på min tvivl vha. Google. Jeg er temmelig irriteret over, at GamesGrid ikke har besværet sig med at informere deres kunder på deres hjemmeside, som indtil nu stadig fremstår som om poker var deres forretningsområde.

Ingen kommentarer: