19 maj 2007

Indtjeningsgraf. Nu lidt mere informativ


Her er så det foreløbig resultat af mine anstrengelser med at lave et program, der kan analysere mine pokerresultater. Som interesserede læsere vil kunne se i det forrige indlæg, så var resultatet af mit første forsøg blot en forholdsvis primitiv graf lavet i excel. Resultatet denne gang er en mere nøjagtig kurve over min indtjening, samt, som det kan ses, en kurve for hvert af de spil jeg har statestik for.

Det næste skridt er at gøre det hele lidt mere interaktivt. Jeg vil også meget gerne kunne præsentere diverse aggregerede statestiker, og desuden behandle andre spil end no limit holdem cash games. Der er nok at tage fat på, og der er en helt oplagt mulighed for, at jeg bliver træt af hele projektet, før jeg er færdig.

Ingen kommentarer: