18 marts 2007

Brok!

I dag var så dagen, hvor mine sets og to par ikke var gode. Først oplever jeg to gange inden for fem minuter at floppe set og tabe til overset. Dernæst oplever jeg 2 gange i den efterfølgende time at få skillingerne til midten med to par, blot for at opdage at min modstander har de samme to par! (i det mindste blev jeg ikke freerollet). Senere taber mit set i 10ere til en flopped broadwaystrit. Derefter flopper jeg de to små par på et es højt flop mod en short stack. Jeg stikker ud, og han raiser mig. Jeg caller bare, med en plan om at check raise ham AI på turn. Turn er et es, og jeg må check/folde.

Det havde altsammen været til at leve med, hvis jeg ikke også havde sprøjtet to buyins tidligt: Første gang går jeg AI med AQ uforbedret på turn i et anfald af absolut idioti, og bliver kaldt af en fyr med toppar. Kort tid senere gør jeg det samme med QQ på et knægt højt board. Denne gang har min modstander naturligvis JJ.

Sådan kan man også bruge $300 på en stormfuld søndag i det nordjyske.

Ingen kommentarer: